ChatGPT’nin ücretsiz sürümüne reklam gelebilir

OpenAI, ChatGPT İçin Yeni Adımlar Atıyor

OpenAI tarafından ücretsiz olarak sunulan güçlü metin üretim aracı ChatGPT için yeni stratejiler geliştirildiği konuşuluyor. Şirket, geniş kullanıcı kitlesinden gelir elde etme hedefiyle platformda reklam yerleştirme planları yapabilir. Bu adımın, ücretsiz sürümü kullanan kullanıcıları etkileyerek daha fazla kişiyi ücretli aboneliklere yönlendirmesi bekleniyor.

OPENAI’DAN CHATGPT İÇİN YENİ YÖNTEM

Şu anda farklı abonelik seçenekleri bulunan ChatGPT’nin ücretsiz sürümü de oldukça işlevsel özelliklere sahip olsa da OpenAI, bu durumu değiştirmek istiyor gibi görünüyor. Şirketin, Netflix, YouTube gibi platformlarda olduğu gibi reklamlarla desteklenen bir versiyon üzerinde çalıştığı söyleniyor.

The Information’ın bildirdiğine göre, OpenAI’ın 2029 yılına kadar 125 milyar dolarlık bir gelir hedefi bulunuyor. Bu hedefe ulaşmak için şirketin farklı stratejiler denemesi gerekiyor. CEO Sam Altman’ın reklamlara karşı olabileceğini belirtmesine rağmen, şirketin gelirini artırmak adına bu tür adımlar atabileceği konuşuluyor.

Related Posts

Griffin-BİLECİK GM Takımı Orman Yangınlarına Karşı Yerli İHA ile TEKNOFEST finalinde

SERHAT KAYA – BİLECİK / YENİÇAĞ Orman yangınlarının önlenmesine katkı sağlamayı hedefleyen proje, belirlenen güzergâhlarda düzenli aralıklarla otonom devriye uçuşları yapabilen, ekip tarafından özgün olarak tasarlanan uçuş kontrol kartına sahip bir …

Samsung’dan yeni karar: Tüm telefonlarda alıştığımız özelliği değiştiriyor

Teknoloji devi Samsung, Metalens teknolojisini tüm telefonlarda kamera modüllerini inceltme kararı aldı.

25 yıllık sistem değişiyor: Artık Google’da üst sıradaki haberleri siz belirleyeceksiniz

Google, arama deneyimini kişiselleştirecek önemli bir adım attı. Şirket, kullanıcıların “üst haberler” bölümünde görmek istedikleri medya kuruluşlarını kendilerinin seçebileceği “tercih edilen kaynaklar” özelliğini duyurdu. Böylece arama sonuçları, artık herkesin ilgi duyduğu haber sitelerine göre şekillenecek. İlk etapta ABD ve Hindistan’da devreye giren özellik, haber takibini kişisel tercihlere göre yeniden tanımlamayı hedefliyor.

3 yıl önce ortaya çıkan şirket Chrome’u almak için servet önerdi

Teknoloji dünyasında dengeleri değiştirebilecek sürpriz bir gelişme yaşandı. Yapay zekâ odaklı arama motoru girişimi Perplexity, Google’ın yıllardır piyasanın lideri konumundaki web tarayıcısı Chrome için 34,5 milyar dolarlık dev bir satın alma teklifi sundu.

Elektrikli araç sahiplerine soğuk duş! Fiyatlar artıyor

Tesla, Türkiye’deki hızlı şarj istasyonlarının tarifesini güncelleyerek kWh başına fiyatı 7,50 TL’den 8,50 TL’ye çıkardı; diğer marka araçlar için ücret 10,60 TL’ye yükseldi.

Teknoloji dünyasını korkutan kadın…. Zuckerberg ekibine katılsın diye 1 milyar dolar teklif etti, o reddetti

Yapay zeka arenasındaki liderlik yarışı, kamuoyunun tanıdığı Sam Altman ve Aravind Srinivas gibi isimlerle anılsa da, sahneye sessiz sedasız yeni ve güçlü bir oyuncu çıkıyor: Mira Murati.