Devlet Hastanelerinin Özel Sektöre Devri: 15 Yıllık Süreç Başlıyor!
Sağlık sisteminde yeni bir düzenleme, vatandaşların üzerindeki yükü artırmak üzere hazırlık aşamasına geldi. Kamu-Özel İşbirliği (KÖİ) modelinin sadece yeni şehir hastanelerinde uygulanması yerine, mevcut devlet hastanelerine de yaygınlaştırılması planlanıyor. Sağlık Bakanlığı, eski ve yeni sağlık tesislerini kapsayan bir kanun teklifi taslağını tamamladı. Bu taslağa göre, özel şirketlerle yapılacak sözleşmelerin süresi 30 yıla kadar uzatılabilecek. DEVLET HASTANELERİ 30 YIL BOYUNCA ÖZEL ŞİRKETLERE DEVREDİLECEK 6428 sayılı Kanun üzerinde önemli değişiklikler yapılması gündemde. İlk olarak yeni sağlık yatırımları ve şehir hastanelerine yönelik olarak çıkarılan bu kanun, Sağlık Bakanlığı ve bağlı kuruluşların mevcut tüm sağlık binalarını kapsayacak şekilde genişletiliyor. Henüz kabinede tartışılmayan ancak son…