Anayasa Mahkemesi Başkanı Özkaya’nın 23 Nisan Mesajı
Anayasa Mahkemesi Başkanı Özkaya, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla önemli bir mesaj yayımladı. Bu özel günün, köklü bir geçmişe sahip bir milletin özgürlük ve bağımsızlık iradesini dünyaya yeniden duyurduğu tarihi bir an olduğunu vurguladı. Özkaya'nın mesajında şöyle ifade edildi: “Egemenliğin tamamıyla millete ait olduğunun altının çizildiği bu anlamlı günün, geleceğimizin teminatı olan çocuklarımıza hediye edilmesi, milletimizin ve devletimizin yarınlara verdikleri değerin en güçlü göstergesidir. Anayasa Mahkemesi olarak, temel hak ve özgürlükleri koruma ve anayasal adaletin sağlanmasına katkıda bulunma görevimizi, gelecek nesillere bırakacağımız köklü mirasın getirdiği sorumlulukla sürdüreceğiz. Çocuklarımızın hak ve özgürlüklerinin her geçen gün güçlendiği adil ve…