Spotify için zam yolda

Türkiye’de Spotify Abonelik Fiyatları Artabilir

Türkiye’de Spotify abonelik fiyatlarının artma ihtimali bulunuyor. Geçtiğimiz yıl Temmuz ayında zam yapan ABD’den farklı olarak, Türkiye’deki abonelik fiyatları Şubat 2025’te son kez artmıştı. Bireysel abonelik paketi 39,99 TL’den 59,99 TL’ye, Duo paketi 54,99 TL’den 79,99 TL’ye, Aile paketi 64,99 TL’den 99,99 TL’ye ve öğrenci paketi 21,99 TL’den 32,99 TL’ye yükseltilmişti. Henüz resmi bir açıklama olmamakla birlikte, küresel çapta yapılan fiyat artışları doğrultusunda, Türkiye’de de yeni bir zam olabileceği konuşuluyor.

Müzik Endüstrisi Baskı Yapıyor

Müzik endüstrisinin temsilcileri, dijital yayın platformlarına fiyatlarını yükseltmeleri konusunda baskı yapıyor. Endüstri kaynaklarına göre, müzik platformları enflasyonun altında fiyatlandırılıyor ve video akış hizmetlerine kıyasla daha düşük fiyatlar sunuyor.

Yeni Abonelik Paketi Yolda

Spotify’ın yeni bir abonelik seçeneği olan “Super Premium” üzerinde çalıştığı konuşuluyor. Bu yeni paketin, müziklere erken erişim ve konser biletleri gibi çeşitli ek avantajlar sunması bekleniyor. Türkiye’deki Spotify kullanıcıları, Spotify’ın fiyatlarında olabilecek değişikliklere hazırlıklı olmalı.

Related Posts

Griffin-BİLECİK GM Takımı Orman Yangınlarına Karşı Yerli İHA ile TEKNOFEST finalinde

SERHAT KAYA – BİLECİK / YENİÇAĞ Orman yangınlarının önlenmesine katkı sağlamayı hedefleyen proje, belirlenen güzergâhlarda düzenli aralıklarla otonom devriye uçuşları yapabilen, ekip tarafından özgün olarak tasarlanan uçuş kontrol kartına sahip bir …

Samsung’dan yeni karar: Tüm telefonlarda alıştığımız özelliği değiştiriyor

Teknoloji devi Samsung, Metalens teknolojisini tüm telefonlarda kamera modüllerini inceltme kararı aldı.

25 yıllık sistem değişiyor: Artık Google’da üst sıradaki haberleri siz belirleyeceksiniz

Google, arama deneyimini kişiselleştirecek önemli bir adım attı. Şirket, kullanıcıların “üst haberler” bölümünde görmek istedikleri medya kuruluşlarını kendilerinin seçebileceği “tercih edilen kaynaklar” özelliğini duyurdu. Böylece arama sonuçları, artık herkesin ilgi duyduğu haber sitelerine göre şekillenecek. İlk etapta ABD ve Hindistan’da devreye giren özellik, haber takibini kişisel tercihlere göre yeniden tanımlamayı hedefliyor.

3 yıl önce ortaya çıkan şirket Chrome’u almak için servet önerdi

Teknoloji dünyasında dengeleri değiştirebilecek sürpriz bir gelişme yaşandı. Yapay zekâ odaklı arama motoru girişimi Perplexity, Google’ın yıllardır piyasanın lideri konumundaki web tarayıcısı Chrome için 34,5 milyar dolarlık dev bir satın alma teklifi sundu.

Elektrikli araç sahiplerine soğuk duş! Fiyatlar artıyor

Tesla, Türkiye’deki hızlı şarj istasyonlarının tarifesini güncelleyerek kWh başına fiyatı 7,50 TL’den 8,50 TL’ye çıkardı; diğer marka araçlar için ücret 10,60 TL’ye yükseldi.

Teknoloji dünyasını korkutan kadın…. Zuckerberg ekibine katılsın diye 1 milyar dolar teklif etti, o reddetti

Yapay zeka arenasındaki liderlik yarışı, kamuoyunun tanıdığı Sam Altman ve Aravind Srinivas gibi isimlerle anılsa da, sahneye sessiz sedasız yeni ve güçlü bir oyuncu çıkıyor: Mira Murati.